
Audyt e-commerce
Cennik
Audyt sklepu internetowego.
Optymalizacja sklepu internetowego służy zwiększeniu jego zdolności do przyciągania użytkowników oraz zwiększeniu zdolności konwertowania ich na klientów. Sklep internetowy powinien być optymalizowany i usprawniany regularnie. Jednak cały proces optymalizacji należy rozpocząć od wyeliminowania błędów, przez które tracimy klientów. Dobrym sposobem na poznanie istotnych błędów w naszym sklepie, jak i całym procesie składania zamówienia jest wykonanie audytu e-commerce, ponieważ:
-
88% użytkowników nie wróci, jeśli napotka problemy w sklepie,
-
52% ruchu na stronach, to ruch z urządzeń mobilnych,
-
40% użytkowników opuści Twoją stronę, jeśli jest zbyt wolna.
Jaki jest cel audytu e-commerce?
Audyt sklepu internetowego to obszerna analiza, dzięki której dowiesz się, w jaki sposób usprawnić Twój e-commerce, aby przyciągał więcej ruchu i generował większą sprzedaż. Audyt ten obejmuje zarówno czynniki związane z SEO, jak i UX oraz UI, dzięki czemu otrzymasz gotowe zalecenia, które usprawnią Twój sklep i biznes. Wprowadzenie zalecanych zmian pomoże Ci poprawić współczynnik konwersji i zwiększyć ruch na sklepie, co powinno przełożyć się na zwiększenie sprzedaży.
Co obejmuje audyt sklepu internetowego?
Wykonując standardowy audyt sklepu internetowego, sprawdzam szereg czynników mających wpływ na intuicyjność, pozycjonowanie, wygodę i konwersję. Tymi czynnikami są przede wszystkim informacje na stronie, nawigacja, jakość tekstu, obecność odpowiednich komunikatów, sprawne działanie sklepu, szybkość ładowania sklepu, dostępność na urządzeniach mobilnych, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, obecność w wyszukiwarce, analiza procesu zakupowego itp.
Ile trwa audyt sklepu internetowego?
Czas trwania audytu uzależniony jest od rozbudowy Twojego sklepu internetowego. Proces ten może trwać kilka godzin intensywnej analizy Twojego biznesu, ale może to też zająć kilka dni równie intensywnej pracy + należy doliczyć do tego czas niezbędny na opracowanie raportu i rekomendacji. Standardowy audyt średniego sklepu internetowego z niewielką ilością produktów (do 100 produktów) trwa jeden dzień + opracowanie raportu. Oczywiście należy też uwzględnić w tym termin wykonania audytu, który jest ustalany indywidualnie.
Czego się dowiesz i co zyskasz po audycie sklepu?
-
Zlokalizujesz elementy w sklepie, które należy poprawić,
-
Poprawisz atrakcyjność Twojego sklepu dla klienta,
-
Zwiększysz wiarygodność i zaufanie do Twojego sklepu,
-
Dowiesz się jak poprawić pozycję w wyszukiwarce,
-
Otrzymasz informacje o wartych uwagi metodach promocji,
-
Zwiększysz współczynnik konwersji,
-
Otrzymasz wskazówki dotyczące bieżącej optymalizacji,
-
Poprawisz kondycję Twojego e-commerce.
Ile kosztuje audyt sklepu internetowego? Cennik.
Cena za profesjonalny audyt małego sklepu internetowego (do 50 produktów) to koszt 1000 zł, audyt średniego sklepu internetowego (od 50 do 100 produktów) to 1750 zł, a audyt dla dużego sklepu internetowego (powyżej 100 produktów), to wydatek od 2500 zł netto. Do podanych kwot należy doliczyć 23% VAT.
Cały proces jest zakończony sporządzeniem raportu, w którym znajdują się moje zalecenia i rekomendacje do dalszej optymalizacji sklepu internetowego.