top of page

Obsługa Facebook Ads


Cennik
 

Prowadzenie Facebook Ads - reklama na Facebooku.
 

Istnieje wiele sposobów na promocję swoich usług i produktów w internecie. Rozpoczynając działania marketingowe, stajemy przed wyborem odpowiedniej platformy reklamowej dla naszego biznesu, która zagwarantuje nam dotarcie do potencjalnych klientów. W czołówce najpopularniejszych i najskuteczniejszych platform reklamowych znajduje się Facebook Ads. W końcu z Facebooka korzysta prawie 3 mld użytkowników miesięcznie, a należy też pamiętać, że oprócz reklam na Facebooku mamy też dostęp do reklam na Instagram, z którego korzysta 2 mld użytkowników miesięcznie.
 

  • Prawie 3 miliardy użytkowników korzysta z Facebooka,

  • Ponad 2 miliardy użytkowników korzysta z Instagram,

  • Duże możliwości targetowania odbiorców.

Czy warto inwestować w reklamę na Facebooku?
 

Jeżeli znajdują się tam Twoi klienci, to oczywiście, że warto, ale nie jest to świetna platforma dla każdej firmy. Jeżeli Twój e-commerce opiera się na produktach ciekawych lub "wizualnych" albo prowadzisz lokalny biznes np. pizzerię, to jest duża szansa, że reklama na Facebooku będzie skuteczna. Kampania Facebook Ads potrafi dotrzeć do tysięcy odbiorców dziennie przy stosunkowo niewielkich kosztach. Fizycznie żaden inny sposób nie jest w stanie zagwarantować takiego zasięgu, a zwłaszcza przy niewielkich budżetach. 

Komu wyświetla się reklama Facebook Ads?
 

Możliwości targetowania odbiorców na tej platformie są naprawdę duże i imponujące. Facebook bazuje na gromadzeniu danych o odbiorcach na podstawie wielu czynników m.in. na podstawie polubionych stron, danych, które udostępnili, tego, jak się zachowują po kliknięciu reklamy, w co klikają i jak długo poświęcają temu swoją uwagę. Dzięki temu mamy możliwość dokładnego targetowania reklam m.in. na podstawie ich danych demograficznych, wieku, tego, czym się interesują, gdzie pracują, jakie mają zachowania, czy mają dzieci, a nawet czy planują przeprowadzkę.

Gdzie wyświetla się reklama Facebook Ads?
 

Reklama na Facebooku wyświetla się praktycznie wszędzie, gdzie to jest możliwe w granicach swojego zasięgu tzn. reklama może wyświetlać się na Facebooku, Instagram i Messenger w takich miejscach jak: aktualności (post), relacje, rolki, marketplace, wyszukiwanie, prawa kolumna, wideo, banery, wiadomość sponsorowana oraz Audience Network (systemy partnerskie aplikacji i witryn).

Co możesz zyskać reklamując się na Facebooku?
 

  • Rozpoznawalność marki i zasięg,

  • Ruch w profilu,

  • Aktywność pod postami,

  • Polubienia fanpage,

  • Pobrania aplikacji,

  • Wiadomości od potencjalnych klientów,

  • Odwiedziny witryny,

  • Zakupy w witrynie,

  • Retargeting do użytkowników Twojej strony.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?
 

Reklama na Facebooku to wydatek rzędu 0,5-2 zł za kliknięcie linku, 0,2-3 zł za polubienie, ok. 3-50 zł za dotarcie do 1000 użytkowników lub 2-25 zł za pobranie aplikacji, ale są to kwoty orientacyjne i ostateczny koszt może być mniejszy lub większy od podanych kwot. Miesięczny budżet poświęcony na reklamę powinien wynosić minimum 500 zł netto/miesiąc.

Ile kosztuje obsługa Facebook Ads? Cennik.
 

Obsługa konta reklamowego na Facebooku zawiera pełną opiekę nad kontem i kampaniami, zarządzanie budżetem reklamowym, tworzenie reklam i grafik, tworzenie niestandardowych grup odbiorców, monitorowanie konta 24/7/365, analizę skuteczności reklam i testy A/B. Koszt takiej obsługi w i-spec.pl to kwota od 500 zł netto/miesięcznieDo podanych kwot należy doliczyć 23% VAT.

Cały miesięczny cykl jest zakończony sporządzeniem raportu, który zawiera efekty prowadzonych działań i rekomendacje.

Przykładowe wyniki kampanii Facebook Ads klientów:
 

Obsługa Facebook Ads - wyniki - i-spec
bottom of page