
Obsługa Google Ads
Cennik
Prowadzenie kampanii Google Ads (dawniej Adwords).
Istnieją różne sposoby na promocję swoich usług i produktów w sieci. Rozpoczynając działania marketingowe stajemy przed wyborem najlepszej platformy reklamowej dla naszego biznesu, która zagwarantuje nam dotarcie do potencjalnych klientów. W czołówce najpopularniejszych i najskuteczniejszych platform reklamowych znajduje się Google Ads. W końcu wyszukiwarka Google posiada ponad 91% udziałów wśród wszystkich wyszukiwarek, a należy również pamiętać, że reklama w Google, to dostęp do reklamy w YouTube, z której korzysta ponad 1,5 miliarda użytkowników.
-
Ponad 91% udziału wśród wszystkich wyszukiwarek,
-
Ponad 35% poszukiwań produktów zaczyna się w Google,
-
Z wyszukiwarki YouTube korzysta ponad 1,5 mld. użytkowników.
Czy warto inwestować w Google Ads?
Oczywiście, że warto inwestować w system Google. Prowadzenie kampanii Google Ads umożliwia dotarcie do tysięcy odbiorców dziennie przy stosunkowo niewielkich kosztach. Reklama w Google ma wiele korzyści, a największż zaletą korzystania z tej platformy reklamowej, jest fakt, że użytkownicy aktywnie poszukują produktów. Fizycznie żaden inny sposób nie jest w stanie zagwarantować takiego zasięgu i trafności.
Komu wyświetla się reklama Google Ads?
Możliwości targetowania odbiorców na tej platformie są na prawdę duże. Google Adwords bazuje na gromadzeniu i analizowaniu danych o odbiorcach na podstawie wielu czynników m. in. na podstawie tego co wyszukują, podanych informacji, ich zachowania w sieci oraz przeprowadzanych ankiet. Dzięki temu mamy możliwość kierowania reklam na podstawie danych demograficznych, wieku, tego czym się interesują, jakie mają zachowania i czego szukają.
Gdzie wyświetla się reklama Google Adwords?
Reklama w Google wyświetla się praktycznie wszędzie, gdzie to jest możliwe w granicach swojego zasięgu tzn. reklama może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania, aplikacjach mobilnych, w YouTube, w mapach Google, w poczcie Gmail i u partnerów Google.
Co możesz zyskać reklamując się w Google?
-
Rozpoznawalność marki i zasięg,
-
Połączenia telefoniczne od klientów,
-
Pobrania aplikacji,
-
Wyświetlenia wideo,
-
Ruch w witrynie,
-
Zakupy w witrynie,
-
Remarketing do użytkowników Twojej strony.
Ile kosztuje reklama w Google Ads?
Reklama w Google Ads, to wydatek rzędu 0,2-5 zł za kliknięcie linku, ok. 4-20 zł za dotarcie do 1000 użytkowników lub 0,3-25 zł za pobranie aplikacji, ale są to kwoty orientacyjne i ostateczny koszt może być mniejszy lub większy od podanych kwot. Miesięczny budżet poświęcony na reklamę powinien wynosić minimum 1500 zł netto/miesiąc.
Ile kosztuje obsługa Google Ads? Cennik.
Obsługa Google Ads w i-spec.pl zawiera pełną opiekę nad kontem i kampaniami, zarządzanie budżetem reklamowym, tworzenie reklam i grafik, tworzenie niestandardowych grup odbiorców, monitorowanie konta 24/7/365, analizę skuteczności reklam i testy A/B.
Prowadzenie kampanii Google Ads i obsługa reklam Google Adwords to koszt 500 zł netto/miesiąc do budżetu 5000 zł netto, a powyżej 5000 zł + 5% nadwyżki. Do podanych kwot należy doliczyć 23% VAT.
Przykład:
Budżet reklamowy 4000 zł netto + 500 zł netto obsługa = 4500 zł netto koszt kampanii.
Budżet reklamowy 7000 zł netto + 600 zł netto obsługa = 7600 zł netto koszt kampanii.5
Cały miesięczny cykl jest zakończony sporządzeniem raportu, który zawiera efekty prowadzonych działań i rekomendacje.
Przykładowe wyniki kampanii Google Ads klientów:



